У Івано-Франківську відбулась робоча зустріч начальника Західного міжрегіонального відділу Державної регуляторної служби України Ігоря Кузьмінського та керівника Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області Михайла Капусняка.

      Під час зустрічі було розглянуто і опрацьовано перелік питань для проведення заходів державного нагляду (контролю) у сфері використання та охорони земель, Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру на 2024 рік, затверджений наказом Держгеокадастру від 17.11.2023  № 388 «Про затвердження Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру на 2024 рік». Також у ході зустрічі було обговорено нову уніфіковану форму акта, що складається за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю) у сфері використання та охорони земель, що набрала чинності 27 листопада 2023 року згідно з  наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 4 вересня 2023 року № 1625  «Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель, та інших форм розпорядчих документів».

     Цим наказом затверджено уніфіковану форму акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель. Відповідно до наказу, уніфікована форма акта – це єдиний шаблон документа, який в подальшому заповнюється перевіряючим органом за результатами перевірки. Відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» при перевірці підприємства може використовуватися виключно така уніфікована форма акта (ч. 15 ст. 4 Закону). Наявність або відсутність у перевіряючого органу такої уніфікованої форми акта є важливим аспектом проведення перевірки, так як Законом допускається право підприємства відмовити перевіряючим в проведенні перевірки за відсутності уніфікованої форми акта.