13122WX545204 |
№ 98 (841) 12.12.2013 |
216081 |
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38331128
1.3. Місцезнаходження: вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, 76014
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державне агентство земельних ресурсів України, 37552980
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 71.12.1 – послуги інженерні (Проведення інвентаризації частини земель в межах населеного пункту села Угорники Угорницької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ,76014
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати укладання договору до 27 грудня 2013 року
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.ifoblzem.if.ua
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №180176, “ВДЗ” №81 (824) від 14.10.2013р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №199675, “ВДЗ” №92 (835) від 21.11.2013р.
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:
ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 15.11.2013р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:
ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 06.12.2013р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 197770,76 грн. (з ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 00689190
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, 76014
9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342) 52-33-38
10. Інформація про рамкову угоду
10.1. Дата та номер рамкової угоди:
10.2. Учасники рамкової угоди:
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:
11. Iнформація для оператору прийому:
12. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Голова комітету з конкурсних торгів Боднарчук Володимир Дмитрович
_________________________
(підпис, М. П.)