13101WX505174

№ 81 (824)

14.10.2013

180176


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів

1. Замовник:

1.1. Найменування: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38331128

1.3. Місцезнаходження: вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, 76014

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: р/р 35224003003578, МФО 836014, банк ГУДКСУ в Івано-Франківській області

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Прізвище, ім’я, по батькові: Лісевич Ганна Михайлівна

Посада: секретар комітету з конкурсних торгів

Телефон:

Тел./факс: (0342) 52-04-39

Е-mail: r76@ukr.net” data-mce-href=”mailto:r76@ukr.net“>r76@ukr.net

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне агентство земельних ресурсів України, 37552980

2. Фінансування закупівлі:

2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України

2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі:

2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.ifoblzem.if.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: код 71.12.1 – послуги інженерні (Проведення інвентаризації частини земель в межах населеного пункту села Угорники Угорницької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області)

5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ,76014

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з дати укладання договору до 27 грудня 2013 року

6. Місце отримання документації конкурсних торгів: за адресою замовника, 5-й поверх, відділ бухгалтерського обліку, фінансів та звітності

7.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

7.2. Умови надання:

8. Подання пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: за адресою замовника, 5-й поверх, відділ бухгалтерського обліку, фінансів та звітності

8.2. Cтрок: 14.11.2013р. 10.00

9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

9.1. Місце: за адресою замовника, 3-й поверх, зал засідань

9.2. Дата та час: 14.11.2013р. 11.00

10. Намір укласти рамкову угоду:

11. Додаткова інформація: кваліфікаційні критерії – відповідно до ст.16 Закону

12. Iнформація для оператору прийому:

13. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

Голова комітету з конкурсних торгів Боднарчук Володимир Дмитрович

_________________________

(підпис, М. П.)