13101WX505174 |
№ 81 (824) 14.10.2013 |
180176 |
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Замовник:
1.1. Найменування: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38331128
1.3. Місцезнаходження: вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, 76014
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: р/р 35224003003578, МФО 836014, банк ГУДКСУ в Івано-Франківській області
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).
Прізвище, ім’я, по батькові: Лісевич Ганна Михайлівна
Посада: секретар комітету з конкурсних торгів
Телефон:
Тел./факс: (0342) 52-04-39
Е-mail: [email protected]” data-mce-href=”mailto:[email protected]“>[email protected]
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне агентство земельних ресурсів України, 37552980
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі:
2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.
3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.ifoblzem.if.ua
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: код 71.12.1 – послуги інженерні (Проведення інвентаризації частини земель в межах населеного пункту села Угорники Угорницької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області)
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ,76014
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з дати укладання договору до 27 грудня 2013 року
6. Місце отримання документації конкурсних торгів: за адресою замовника, 5-й поверх, відділ бухгалтерського обліку, фінансів та звітності
7.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
7.2. Умови надання:
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: за адресою замовника, 5-й поверх, відділ бухгалтерського обліку, фінансів та звітності
8.2. Cтрок: 14.11.2013р. 10.00
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: за адресою замовника, 3-й поверх, зал засідань
9.2. Дата та час: 14.11.2013р. 11.00
10. Намір укласти рамкову угоду:
11. Додаткова інформація: кваліфікаційні критерії – відповідно до ст.16 Закону
12. Iнформація для оператору прийому:
13. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Голова комітету з конкурсних торгів Боднарчук Володимир Дмитрович
_________________________
(підпис, М. П.)