13094WO168378 |
№ 75 (818) 23.09.2013 |
173956 |
Оголошення
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38331128
1.3. Місцезнаходження: вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, 76014
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державне агентство земельних ресурсів України, 37552980
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 71.12.1 – послуги інженерні (проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Івано-Франківської області): лот 1 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Богородчанського, Надвірнянського районів та Яремчанської міської ради Івано-Франківської області; лот 2 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Галицького та Калуського районів Івано-Франківської області; лот 3 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Коломийського та Снятинського районів Івано-Франківської області ; лот 4 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Тисменицького району та Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області ; лот 5 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Верховинського та Косівського районів Івано-Франківської області; лот 6 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Рогатинського та Рожнятівського районів Івано-Франківської області ; лот 7 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Долинського району та Болехівської міської ради Івано-Франківської області ; лот 8 – проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Тлумацького та Городенківського районів Івано-Франківської області
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ; лот 1 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 2 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 3 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 4 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 5 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 6 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 7 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, лот 8 – Головне управління Держземагентства в Івано-Франківській області, вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати укладання договору до 20 грудня 2013р.; лот 1 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 2 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 3 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 4 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 5 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 6 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 7 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р., лот 8 – з дати укладання договору до 20 грудня 2013р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.ifoblzem.if.ua
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №147974, “ВДЗ” №55 (798) від 15.07.2013р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях: No. 009072, Announcer of the Public Purchasing, No. 29 (155) dated 16.07.2013
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №166978, “ВДЗ” №69 (812) від 02.09.2013р.
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:
лот 1 – Івано-Франківська регіональна філія ДП “Центр державного земельного кадастру” – 29.08.2013р.
лот 2 – ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 29.08.2013р.
лот 3 – ПНВП “Укрспецтехнологія” – 29.08.2013р.
лот 4 – ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 29.08.2013р.
лот 5 – ТОВ “Альянс-Консалтинг ІФ” – 29.08.2013р.
лот 6 – ПП “Прикарпатський земельний центр” – 29.08.2013р.
лот 7 – ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру” – 29.08.2013р.
лот 8 – ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру” – 29.08.2013р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:
лот 1 – Івано-Франківська регіональна філія ДП “Центр державного земельного кадастру” – 17.09.2013р.
лот 2 – ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 17.09.2013р.
лот 3 – ПНВП “Укрспецтехнологія” – 17.09.2013р.
лот 4 – ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 17.09.2013р.
лот 5 – ТОВ “Альянс-Консалтинг ІФ” – 17.09.2013р.
лот 6 – ПП “Прикарпатський земельний центр” – 17.09.2013р.
лот 7 – ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру” – 17.09.2013р.
лот 8 – ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру” – 17.09.2013р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
лот 1 – Івано-Франківська регіональна філія ДП “Центр державного земельного кадастру” – 1305971,58 грн. (з ПДВ)
лот 2 – ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 1207213,69 грн. (з ПДВ)
лот 3 – ПНВП “Укрспецтехнологія” – 1719025,26 грн. (без ПДВ)
лот 4 – ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” – 291114,96 грн. (з ПДВ)
лот 5 – ТОВ “Альянс-Консалтинг ІФ” – 1084777,63 грн. (без ПДВ)
лот 6 – ПП “Прикарпатський земельний центр” – 1583158,22 грн. (без ПДВ)
лот 7 – ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру” – 946644,31 грн. (з ПДВ)
лот 8 – ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру” – 1540514,52 грн. (з ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): Івано-Франківська регіональна філія ДП “Центр державного земельного кадастру”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 26429924
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Коновальця, 227-А, м.Івано-Франківськ, 76014
9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342) 52-31-08
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ДП “Івано-Франківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 00689190
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Сахарова, 34, м.Івано-Франківськ, 76014
9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342) 52-33-38
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ПНВП “Укрспецтехнологія”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 32076699
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Галицька, 67, м.Івано-Франківськ, 76019
9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342) 50-26-35
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ТОВ “Альянс-Консалтинг ІФ”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 38330723
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Загвіздянська, 2, м.Івано-Франківськ, 76008
9.4. Номер телефону, телефаксу: 380504349067
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ПП “Прикарпатський земельний центр”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 37794584
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Сахарова, 25-А, м.Івано-Франківськ, 76014
9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342) 52-33-10
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ДП “Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 20553899
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул.Сахарова, 23-А, м.Івано-Франківськ, 76014
9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342) 52-32-82
10. Інформація про рамкову угоду
10.1. Дата та номер рамкової угоди:
10.2. Учасники рамкової угоди:
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:
11. Iнформація для оператору прийому:
12. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
_________________________
(підпис, М. П.)