НАКАЗ
07.12.2012 |
м.Івано-Франківськ |
№ 20________ |
Про забезпечення
проведення державної експертизи
землевпорядної та землеоціночної
документації
З метою організації контролю за якістю виконання землевпорядних та землеоціночних робіт проведених на території Івано-Франківської області з урахуванням Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» та «Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації» затвердженої наказом Держкомзему України від 03.12.2004 №391:
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити «Порядок організації проведення державної експертизи землевпорядної та землеоціночної документації у Головному управлінні Держземагентства в Івано-Франківській області» (далі Порядок), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів Головного управління та територіальних органів Держземагентства у районах та містах області забезпечити дотримання даного Порядку.
3. Наказ Головного управління Держкомзему у Івано-Франківській області «Про введення в дію Порядку організації проведення державної експертизи землевпорядної та землеоціночної документації та регламенту послідовності отримання висновку державної експертизи» від 17.08.2011 року №179, вважати таким , що втратив чинність.
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник
Головного управління Володимир Боднарчук
Затверджено
наказ Головного управління
від 07.12. 2012 р. № 20
ПОРЯДОК
ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ ТА ЗЕМЛЕОЦІНОЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ГОЛОВНОМУ УПРАВЛІННІ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА В
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
1. Порядок організації проведення державної експертизи землевпорядної та землеоціночної документації у Головному управлінні Держземагентства в Івано-Франківській області (далі – Порядок) встановлює процедуру організації проведення державної експертизи землевпорядної та землеоціночної документації у Головному управлінні Держземагентства в Івано-Франківській області (далі-Головне управління).
2. Державна експертиза землевпорядної та землеоціночної документації здійснюється Головним управлінням на підставі Закону України “Про державну експертизу землевпорядної документації”, Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації, затвердженої наказом Держкомзему України від 03.12.2004 N 391, Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 №445/2011, Порядку реєстрації об’єктів державної експертизи землевпорядної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 N 974.
3. Приймання від замовників матеріалів на проведення державної експертизи землевпорядної та землеоціночної документації, а також видача їм землевпорядної та землеоціночної документації здійснюється за умови посвідчення особи замовника експертизи (представлення паспорта, іншого документа, що посвідчує особу), або надання іншою особою довіреності на здійснення представництва за винятком подання документації із землеустрою через дозвільний центр.
3.1. Для проведення державної експертизи землевпорядної або землеоціночної документації подається:
– Заява (для фізичних осіб) або клопотання (для юридичних осіб) про проведення експертизи за формою згідно додатком 1 до Порядку;
– Копія договору та кошторису на виготовлення землевпорядної документації, завірених підписом та печаткою розробника об’єкту експертизи (стаття 39 Закону України «Про державну експертизи землевпорядної документації»);
– Додатки мають бути оформлені у відповідність до вимог п. 3.3.2 Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації затвердженої наказом Держкомзему України від 03.12.2004 № 391 (далі Методика);
– Документація має бути пронумерована, прошити та скріплена печаткою розробника у відповідність до підпункту 3.3.2 Методики.
Згідно п. 3.3.2 Методики усі основні документи і матеріали, додані до об’єкта державної експертизи повинні відповідати таким вимогам:
-
додатки та передбачені законодавством погодження, а також висновки про погодженням документації із землеустрою повинні бути підписані керівником відповідального органу (організації), скріплені його печаткою та мати термін дії;
-
графічні матеріали у встановлених законодавством випадках мають бути погоджені керівником територіального органу земельних ресурсів;
-
копії установчих, реєстраційних та статистичних документів, правовстановлюючих документів на землю та інше нерухоме майно, договорів, витягів з державних реєстрів повинні бути посвідчені нотаріально;
-
кожен аркуш копій архівних документів повинен бути посвідчений підписом архіваріуса та печаткою архівної установи;
-
кожен аркуш інших документів повинен бути посвідчений підписом і печаткою розробника об’єкта експертизи;
-
письмова згода землекористувача у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб, повинна бути засвідчена нотаріально;
-
документація із землеустрою повинна бути пронумерована, прошита та скріплена підписом і печаткою розробника об’єкта експертизи.
При виконанні вказаних вимог об’єкт державної експертизи підлягає реєстрації. В іншому випадку документація повертається замовнику на доопрацювання без реєстрації.
4. Організація проведення державної експертизи за всіма формами і видами проводиться безпосередньо експертним підрозділом Головного управління.
5. У разі потреби керівник експертного підрозділу готує пропозиції начальнику Головного управління щодо залучення спеціалістів структурних підрозділів Головного управління, як виконавців державної експертизи з правом експерта, для проведення державної експертизи землевпорядної та землеоціночної документації.
6. Спеціаліст який залучений з правом експерта готує свої зауваження (пропозиції) та подає до експертного підрозділу для включення зауважень (пропозицій) до висновку державної експертизи.
7. Експертний підрозділ готує бланк висновку державної експертизи землевпорядної документації який підписується експертами, керівником експертного підрозділу.
8. Висновок державної експертизи землевпорядної документації після їх підпису експертами, керівником експертного підрозділу передаються керівництву Головного управління на затвердження та скріплення гербовою печаткою.
9. Контроль за усуненням зауважень державної експертизи, проведеної Головним управлінням, здійснюють виконавці експертизи (експерти) чи, за їх дорученням, керівники підпорядкованих територіальних органів Держземагентства.
10. Для усунення зауважень, викладених у висновку державної землевпорядної експертизи, замовник державної експертизи звертається з відповідним листом та оригіналом доопрацьованої землевпорядної або землеоціночної документації.
У листі зазначається інформація про усунення висловлених експертом зауважень або обґрунтовується неможливість їх врахування.
До листа замовника додається коректурний аркуш, підготовлений за зразком, наведеним у додатку 2 Порядку.
Перевірка усунення (врахування) зауважень і пропозицій, викладених у висновку державної землевпорядної експертизи проводиться у відповідності до Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації».
11. Факт внесення виправлень та врахування зазначених у висновку державної землевпорядної експертизи зауважень та пропозицій після перевірки експертами здійснюється шляхом внесення запису на висновку державної землевпорядної експертизи керівником експертного підрозділу, з відображенням у коректурному аркуші або керівником підпорядкованого територіального органу Держземагентства, на якого покладено контроль за усуненням зауважень державної експертизи.
11.1 Підпис керівника експертного підрозділу посвідчується печаткою для «для довідок»;
11.2. Підпис керівника підпорядкованого територіального органу Держземагентства на висновку державної землевпорядної експертизи посвідчується печаткою територіального органу Держземагентства.
13. Керівник підпорядкованого територіального органу Держземагентства, на який Головним управлінням покладено контроль за усуненням зауважень державної експертизи, про факт усунення зауважень повідомляє Головне управління письмово.
14. Перевірена землевпорядна та землеоціночна документація та висновок державної експертизи повертається замовнику, про що робиться відповідна відмітка у журналі обліку (реєстрації) об’єктів експертизи.
Начальник відділу
державної землевпорядної
експертизи І. Завальнюк
Додаток 1
до пункту 3.1 Порядку
Головне управління
Держземагентства в Івано-
Франківській області
__________________________________
(П.І.Б. (назва) замовника
_________________________________
експертизи та його адреса)
_________________________________
__________________________________
ЗАЯВА (для фізичної особи)
КЛОПОТАННЯ (для юридичної особи)
Прошу провести _______________________________________________
(обов’язкову, добровільну)
____________________________________ державну експертизу
(первинну, повторну, додаткову)
_______________________________________________________________ (назва документації)
_______________________________________________________________
Документація розроблена ________________________________________
(назва розробника документації)
_________________________________________________________________
на замовлення _______________________________________________________
(назва замовника документації)
на підставі договору __________________________________________________.
(дата та номер договору на виготовлення відповідної документації)
Кошторисна вартість робіт за зазначеним договором складає
________ грн ___ коп., у тому числі ПДВ – _________ грн ___ коп.
Оплата за проведення державної експертизи гарантується.
Додаток: копія договору на виготовлення документації на ___аркуші (ах).
Замовник державної експертизи _____________________________________
(прізвище та ініціали фізичної особи або
посада, прізвище та ініціали керівника
юридичної особи)
______________________________ _____________________________
(дата подання заяви (клопотання) (підпис замовника експертизи)
М.П.
Додаток 2
до пункту 10 Порядку
Додаток до листа замовника експертизи від ____________ N ____ |
КОРЕКТУРНИЙ АРКУШ
ПРО УСУНЕННЯ ЗАУВАЖЕНЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ВІД _____________ N ____
N |
Зауваження та пропозиції до землевпорядної документації, викладені у пункті 10 висновку державної експертизи |
Спосіб усунення (врахування) зауваження замовником або обґрунтування неможливості їх врахування |
Сторінка з виправленням |
Відмітка експерта про усунення зауваження |
|
||||
|
||||
|
||||
|
Коректурний аркуш підготовлено: |
Перевірено: |
Замовник державної експертизи – керівник підприємства, установи, організації, в особі _____________________________________________, _____________________________________________ (посада, прізвище, ім’я, по батькові) приватний підприємець, громадянин _____________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) |
Експерт експертного підрозділу Головного управління
______________________________________________ (прізвище, ім’я та по батькові) _____________________________________________ (підпис) |
Дата перевірки та усунення зауважень: ________________ 20_ р. |